Wednesday, 2 March 2011

sukma melaka 2010

wah!tersanat windu pada geng-geng tkraw aku bila tgk video di atas...team kiteowg dpt pingat perak tu pown dlm regu jerw..pasukan kiteowg kalah dgn kedah n pahang....tp xperw..tu semua adalah satu pengalaman kiteowg...sanat seronok...!!!tp aderw jugak lar mulut sowg makhluk Allah nie....sebak atyku..yg thu cerita nie pown team aku jerw yg thu....coach kiteowg coach terbaik lar wa ckp lu..!haha..coach kiteowg abah aku sndiri..anak abah nie..!tp aku maen tkraw pown "boleh lar"...sbb tu aku snyap jerw bila makhluk Allah nie berkata2 pd aku...xperw..Allah maha adil..nnti turn ko plak yg kena...hikhik...:D...setiap kali game..mesti final jmpa dgn kedah...aish!kuat betol kedah nie...tabik lar!...n then mesti kedah pingat emas...kami pingat perak...hakhak...da brape taon da mcm tu....xperw lar..rezeki dorg..nnti aderw lar tuh rezeki kiteowg plak..=)...tp dlm game final tuh aku xmaen pown..aku xPRO lar beb!haha..xperw2...nnti giliran aku plak...masa aku kt sukma xderw sorg pown yg tegur aku...entah..!dorg ckp aku nie combonk...combonk..???no i'm not!i'm not that kind of person...aku nie baek owg nya...xcaya..??try tegur dulu..hekhek..
nie team kiteowg kt depan MITC...
nie plak saya...<3

                                                             
 nie pown saya...comel x..???hakhak...:D

nie plak iqah..amalie dan sy...<3..!
                                                

No comments:

Post a Comment